Ο καταναλωτής είναι υποχρεωμένος να ελέγξει το δέμα οπτικά προτού το παραλάβει. Αν διαπιστώσει κάποια φθορά της συσκευασίας και του προϊόντος, πρέπει να καλέσει στο τηλέφωνο επικοινωνίας ή να αποστείλει σχετικό email.
Για ζημίες που επηρεάζουν την λειτουργιά του προϊόντος, ο καταναλωτής είναι υποχρεωμένος να μας στείλει φωτογραφίες του προϊόντος μέχρι 2 εργάσιμες ημέρες, ύστερα από την παραλαβή του προϊόντος.
Εξωτερικές εκδορές δεν λογίζονται ως σημαντική αιτία για αντικατάσταση του προϊόντος ή επιστροφή των χρημάτων.
Εφόσον χρειαστεί αντικατάσταση του προϊόντος, γίνεται άμεσα μόλις παραλάβουμε πίσω το ελαττωματικό προϊόν. Το κόστος επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνει τον καταναλωτή, ενώ η εκ νέου αποστολή του προϊόντος είναι δωρεάν.
Σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας, λόγω δικής σας υπαιτιότητας κι εφόσον έχετε κάνει αγορά προϊόντος, επιβαρύνεστε το 30% της αξίας του προϊόντος (τα μεταφορικά έξοδα δεν επιστρέφονται, καθώς καταβάλλονται στα πρακτορεία για την αποστολή του προϊόντος και την επιστροφή του πάλι στις αποθήκες μας).